Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Welkom Gast,
Er zijn 651 onderwerpen, 4721 Berichten en 195 Gebruikers

Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten


+18
patdester112
thepinn
dead heq
loverromeo
ming fong123
Krissel14
thehero24
Omg Bruce
Jopiesaus2
dd-door denker
Cavedragon18
linke 999 st
melandruid
darkwar681
Musketier89
tracher7
Ramon pure
michael vd
22 plaatsers

    Ranks poll

    Enquête

    Wat voor rank orde wil jij?

    [ 12 ]
    Ranks poll - Pagina 2 Bar_left33%Ranks poll - Pagina 2 Bar_right [33%] 
    [ 24 ]
    Ranks poll - Pagina 2 Bar_left67%Ranks poll - Pagina 2 Bar_right [67%] 

    Totaal aantal stemmen: 36
    Enquête gesloten
    avatar
    michael vd
    Administrator
    Administrator


    Posts : 170
    Join date : 01-02-09
    Age : 84
    Location : Nederland

    Ranks poll - Pagina 2 Empty Ranks poll

    Bericht van michael vd za sep 05, 2009 1:54 pm

    Eerste onderwerp bericht herinnering :

    Wat heb je liever?

    1. Ranks blijft zelfde zoals het nu is

    2. Bronze star t/m General krijgen alleen mensen met een speciale functie in de clan
    melandruid
    melandruid
    GOD!


    Posts : 849
    Join date : 23-05-09
    Age : 29
    Location : aalten

    Ranks poll - Pagina 2 Empty Re: Ranks poll

    Bericht van melandruid vr sep 11, 2009 8:34 am

    right ~.~
    Musketier89
    Musketier89
    Administrator
    Administrator


    Posts : 532
    Join date : 28-01-09
    Age : 30
    Location : stfu

    Ranks poll - Pagina 2 Empty Re: Ranks poll

    Bericht van Musketier89 vr sep 11, 2009 8:42 pm

    darkwar681 schreef:larss moet leader blijfe!@!@!@!


    cuz lars haat schijt en schijt is een ballie!@

    of niet..
    avatar
    thehero24
    Clan-Member
    Clan-Member


    Posts : 79
    Join date : 15-09-09
    Age : 32
    Location : Apeldoorn

    Ranks poll - Pagina 2 Empty Re: Ranks poll

    Bericht van thehero24 di sep 15, 2009 9:49 am

    op onderste gestemd al die sterren in cc ziet er ook niet uit:P
    darkwar681
    darkwar681
    Clan-Member
    Clan-Member


    Posts : 21
    Join date : 20-07-09
    Age : 27
    Location : runescape XD

    Ranks poll - Pagina 2 Empty Re: Ranks poll

    Bericht van darkwar681 wo sep 16, 2009 8:47 am

    dutch 0wnz word stukje bij beetje een betere clan,


    maarja alles helpt farao
    melandruid
    melandruid
    GOD!


    Posts : 849
    Join date : 23-05-09
    Age : 29
    Location : aalten

    Ranks poll - Pagina 2 Empty Re: Ranks poll

    Bericht van melandruid do sep 17, 2009 4:20 pm

    waneer komen die ranks als het doorgaat?
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ranks poll - Pagina 2 Empty Re: Ranks poll

    Bericht van Gast zo sep 20, 2009 12:25 pm

    Hey,,

    Dit systeem zal zorgen voor veel minder onnodige kicks en dus is het op zich al beter zonder verdere uitleg =].

    -Lar-
    Krissel14
    Krissel14
    Clan-Member
    Clan-Member


    Posts : 211
    Join date : 20-07-09
    Location : Belgium

    Ranks poll - Pagina 2 Empty Re: Ranks poll

    Bericht van Krissel14 zo sep 20, 2009 5:34 pm

    wanneer komen nieuwe ranks?
    darkwar681
    darkwar681
    Clan-Member
    Clan-Member


    Posts : 21
    Join date : 20-07-09
    Age : 27
    Location : runescape XD

    Ranks poll - Pagina 2 Empty Re: Ranks poll

    Bericht van darkwar681 zo sep 20, 2009 9:25 pm

    welke flikkers lopen dr op die ene die we al hebbe te stemme? Twisted Evil
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ranks poll - Pagina 2 Empty Re: Ranks poll

    Bericht van Gast zo sep 20, 2009 10:15 pm

    nr2!!!!!!! jocolor jocolor


    Scoob.
    avatar
    thehero24
    Clan-Member
    Clan-Member


    Posts : 79
    Join date : 15-09-09
    Age : 32
    Location : Apeldoorn

    Ranks poll - Pagina 2 Empty Re: Ranks poll

    Bericht van thehero24 ma sep 21, 2009 9:51 am

    people doe niet zo noob en kap ff met op keuze 1 te stemmen.
    avatar
    tracher7
    Clan-Member
    Clan-Member


    Posts : 140
    Join date : 07-07-09
    Age : 28

    Ranks poll - Pagina 2 Empty Re: Ranks poll

    Bericht van tracher7 ma sep 21, 2009 11:43 am

    nr2 maar iedereen moet kans krijgen voor functie in clan zoals war lord en e-leader worden
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ranks poll - Pagina 2 Empty Re: Ranks poll

    Bericht van Gast ma sep 21, 2009 3:45 pm

    Tracher heeft gelijk , als er ooit een warlord of co-leaer of wat dan ook opstapt of stopt, dan moet die plek wel eerlijk opgevuld worden, en niet ff binne 10 sec iemand anders aan wijzen, gewoon kijken wei er het meeste recht op die plek heeft.
    darkwar681
    darkwar681
    Clan-Member
    Clan-Member


    Posts : 21
    Join date : 20-07-09
    Age : 27
    Location : runescape XD

    Ranks poll - Pagina 2 Empty Re: Ranks poll

    Bericht van darkwar681 ma sep 21, 2009 6:35 pm

    trach heeft niet gelijk,

    dat meerdere mense warlord of e lead moete zijn.
    avatar
    ming fong123
    Clan-Member
    Clan-Member


    Posts : 13
    Join date : 03-07-09

    Ranks poll - Pagina 2 Empty Re: Ranks poll

    Bericht van ming fong123 ma sep 21, 2009 6:45 pm

    de ranks die we nu hebben, is heel onpro en raar vergeleken met de andere ranks systeems. Ook is de rank systeem van nu heel onoverzichtelijk, en nu maakt niet veel uit of je nou een silvere ster hebt, of 2 streepjes.

    En bovendien worden er te veel general door onze ranks systeem, omdat de ranks per aantal events omhoog gaat. Misschien is dit beter:

    Smile = iemand in proefperiode.
    ~ = member.
    ~~ = proud member, iemand die al langer member is etc.
    ~~~~ = D0 Legend, iemand die héél lang in de clan zit, en iemand die aardig is etc... Meestal zijn er maar een paar legends in een clan.

    Sterren voor functies en leaders.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ranks poll - Pagina 2 Empty Re: Ranks poll

    Bericht van Gast ma sep 21, 2009 7:11 pm

    Tracher heeft wel gelijk maar dat is het punt niet,we kijken naar hoelang je inde clan zit, of je vaak meedoet met events of je veel in cc zit en of je goed gedraagt bij eht nieuwe rnak systeem , dit geld ook voor de hogere functies alleen die kunnen niet onder sterren komen, en bepaalde hogere fucnties zijn nog niet compleet ingevuld.

    MICH ALS JE ONLINE KOMT OP SITE PM ME EVEN!!!
    darkwar681
    darkwar681
    Clan-Member
    Clan-Member


    Posts : 21
    Join date : 20-07-09
    Age : 27
    Location : runescape XD

    Ranks poll - Pagina 2 Empty Re: Ranks poll

    Bericht van darkwar681 ma sep 21, 2009 10:23 pm

    trach zegt da omdat die zelf warlord of e lead wil worde!
    avatar
    tracher7
    Clan-Member
    Clan-Member


    Posts : 140
    Join date : 07-07-09
    Age : 28

    Ranks poll - Pagina 2 Empty Re: Ranks poll

    Bericht van tracher7 di sep 22, 2009 12:55 am

    darkwar681 schreef:trach zegt da omdat die zelf warlord of e lead wil worde!
    ik zeg dit niet omdat ik het zelf wil worden en als ik wil worden vraag ik het niet maar doe ik mijn best ervoor om het te verdienen en het zo goed mogelijk te doen en niet bv.:als e-leader niet eens 2-3nts epr week doen,als war-lord bijna 2weken geen war ,we willen gewoon war no matter of we winnen of verliezen natuurlijk is winnen wel altijd fijner
    ik vind dat de leaders moetten kijken voor e-leaders en war-lords voor mense:
    -die al lang in de clan ziten en actief zijn
    -mensen die veel events komen en geen enkele war niet mee doen tenzij het niet anders kan
    -voor e-leader al veel events komen ookal ben/was je low on cash doe het voor de clan dan
    -atm komt iedereen events voor rank up te krijgen en gaan de hoogere ranks niet meer zo vaak events daarom vind ik ook wie geen 2-3events MINIMUM doet in 2weken rank down krijgt
    -ook wie niet war komt terwijl hij online is of gewoon uit clan gaat en private off doet 2x doen=rank down/kick
    -warlod topic bij index voor de warlords om de regel mee te delen het uur tegen wie we vechten de world en wie wel/niet of later komt,wie niet of later komt moet dan reden meedelen aan de warlord
    -topic voor events voor de e-leaders van elk event,link naar guides afwisselende events
    -moetten actief zijn op het forum.

    dat was het greets -tracher-
    loverromeo
    loverromeo
    Clan-Member
    Clan-Member


    Posts : 6
    Join date : 18-09-09

    Ranks poll - Pagina 2 Empty Re: Ranks poll

    Bericht van loverromeo di sep 22, 2009 1:26 am

    yo moonrider90 hier, tracher heeft gelijk over sommige dingen, we moeten kijken naar leiders die vaak in cc zitten en die idereen kent, of michael hem nou irl kent of niet. ik zit nu bijna 1,5jaar in d0 en heb zo een beetje alles meegemaakt, maar omdat ik 2x uit de clan was gegaan of zogenaamd gestopt was bam meteen rank terug, lars (larijjjj) stopt met rs en comt back bam meteen weer leader, hmm das unfair of wat, ik zeg niet dat ik er tegen ben maar wacht ff je bent met 50+ active leden die allemaal een mening hebben over dingen, laten we dan minstens ff reëel kijken naar dit soort dingen en samen beslissen of iemand zijn oude rank back krijgt of opnieuw moet beginnen.
    >>>>>atm komt iedereen events voor rank up te krijgen en gaan de hoogere ranks niet meer zo vaak events daarom vind ik ook wie geen 2-3events MINIMUM doet in 2weken rank down krijgt
    -ook wie niet war komt terwijl hij online is of gewoon uit clan gaat en private off doet 2x doen=rank down/kick<<<<<<
    hier kan ik me niet bij vinden dude, wat als mensen door school of andere reden(ban ofzo) niet naar events kunnen komen die ook rank down doen, dit is net zoals ik boven heb gezegt, beste is om hier samen als clan een beslissing te nemen en niet alleen door owner/ leader.

    ik moet wel gaan nu, nice post tracher( beetje kort Cool Razz) nog ff hw maken, btw nog ff dit zeggen [wat ever jullie beslissen met deze poll, idc, idk, and i dont wanna know]
    en dark Arrow tracher wil geen leader worden, en als die wil mijn steun heeft die, |l|l|l| go tracher go |l|l|l|l| bounce

    omg cause of je post ben ik niet klaar met me hw, laters spreek ya all woesndag

    R.I.P homework affraid
    avatar
    dead heq
    Clan-Member
    Clan-Member


    Posts : 15
    Join date : 17-09-09
    Age : 27
    Location : terherne

    Ranks poll - Pagina 2 Empty ranksss

    Bericht van dead heq di sep 22, 2009 5:24 pm

    ik vind de eerste het best
    melandruid
    melandruid
    GOD!


    Posts : 849
    Join date : 23-05-09
    Age : 29
    Location : aalten

    Ranks poll - Pagina 2 Empty Re: Ranks poll

    Bericht van melandruid di sep 22, 2009 10:21 pm

    geen zin om het verhaal te leze dus zal wel goed zijn Wink
    avatar
    tracher7
    Clan-Member
    Clan-Member


    Posts : 140
    Join date : 07-07-09
    Age : 28

    Ranks poll - Pagina 2 Empty Re: Ranks poll

    Bericht van tracher7 wo sep 23, 2009 1:09 pm

    melandruid schreef:geen zin om het verhaal te leze dus zal wel goed zijn Wink
    zolang is het nu ook weer niet >.<
    avatar
    ming fong123
    Clan-Member
    Clan-Member


    Posts : 13
    Join date : 03-07-09

    Ranks poll - Pagina 2 Empty Re: Ranks poll

    Bericht van ming fong123 wo sep 23, 2009 5:50 pm

    We focussen te veel op alleen de events nu, en je hebt maar ongeveer 3 events nodig om een hogere rank te hebben nu. De ranks worden eigenlijk alleen maar gebaseerd op de events op dit moment.

    Eigenlijk hoop ik dat dit zo snel mogelijk voorbij is. Bij de meeste clans komen de meeste mensen die online zijn naar elk event. Maar door de systeem van nu, zien te veel leden het als iets dat nodig is voor een event, en daardoor wekt het iets op waardoor mensen niet meer naar de events willen als ze daardoor geen rank up krijgen, of als een rank up te veel events vereist.

    Dit is een voorbeeld van hoe we het moeten aanpakken, zoals de top gemeenschappen/clans van Runescape.


    ''In Dutch0wnz zijn we op zoek naar actieve mensen die verantwoordelijk en loyaal zijn, die veel tijd besteden om de clan beter te maken etc, zodat Dutch0wnz groeit en een succesvolle clan wordt.

    Iedereen heeft een kans om een ware leider te worden, waar je runescape levels niet tellen, maar wel je persoonlijkheid/mentaliteit/karakter.

    Hiervoor heb je ook het volgende nodig:

    -Wees volwassen en verantwoordelijk.

    -Vermijd irritant zijn, zoals spammen, smeken om een hogere rank,steeds dezelfde vraag stellen, vervelende opmerkingen maken en te veel @'s etc. gebruiken in de clan chat. Bijvoorbeeld geen W000000000T!!@@##, maar woot!
    (de ranks gaan vanzelf hoger als de leaders vinden dat je rank omhoog moet)

    -Wees actief op de forums, van zowel de site als de RS Website. (bumpen hoort er ook bij)

    -Probeer meer dan 50% van de events per week, bij de events aanwezig te zijn voor het volle uur.

    -Ga altijd in onze home clan chat als je online bent, tenzij je iets doet waarvoor andere chats nodig hebt.

    -Wees respectvol tegen alle leden, hoe nieuw ze ook zijn. Probeer mensen te helpen in de chat, zoals vragen beantwoorden.
    Je mag niet schelden in de clan chat (ook niet spammen), vooral niet ''het woord'' gebruiken, dit kan leiden tot een korte ban. Anders krijg je soms wel een kick, als het moet. (als je hierdoor een slechte reputatie hebt, heb je een verkleinde kans op hoge ranks.

    -Recruit mensen naar Dutch0wnz.

    Probeer ook mensen naar onze forums op de RS Website te verwijzen als ze willen joinen. (vooral dit gaat niet zo goed in onze clan)

    -Iets wat heel erg belangrijk is; help mensen om ze zich in de clan thuis te laten voelen. Maak plezier!''

    Over de ranks gesproken.. We moeten voor 1 ding heel erg oppassen: mensen te snel ranks geven. Dit is nu bij ons het geval, en heeft in het verleden veel andere clans uit elkaar gehaald. Liever te laag geven dan te hoog. Als het te laag is, kan je het makkelijk verhogen. Maar als je te hoge ranks geeft, kan je dit de spelers moeilijk afnemen.

    Ook moet er een niewe event komen: Clan vergadering.

    Hier komen alle hoge leden bij elkaar om een aantal zaken te bespreken, zoals de leden/events/functies van elkaar/ranks up/toekomst etc. Dit is onmisbaar in de meeste grote clans.
    Musketier89
    Musketier89
    Administrator
    Administrator


    Posts : 532
    Join date : 28-01-09
    Age : 30
    Location : stfu

    Ranks poll - Pagina 2 Empty Re: Ranks poll

    Bericht van Musketier89 wo sep 23, 2009 6:32 pm

    ming fong123 schreef:We focussen te veel op alleen de events nu, en je hebt maar ongeveer 3 events nodig om een hogere rank te hebben nu. De ranks worden eigenlijk alleen maar gebaseerd op de events op dit moment.

    Eigenlijk hoop ik dat dit zo snel mogelijk voorbij is. Bij de meeste clans komen de meeste mensen die online zijn naar elk event. Maar door de systeem van nu, zien te veel leden het als iets dat nodig is voor een event, en daardoor wekt het iets op waardoor mensen niet meer naar de events willen als ze daardoor geen rank up krijgen, of als een rank up te veel events vereist.

    Dit is een voorbeeld van hoe we het moeten aanpakken, zoals de top gemeenschappen/clans van Runescape.


    ''In Dutch0wnz zijn we op zoek naar actieve mensen die verantwoordelijk en loyaal zijn, die veel tijd besteden om de clan beter te maken etc, zodat Dutch0wnz groeit en een succesvolle clan wordt.

    Iedereen heeft een kans om een ware leider te worden, waar je runescape levels niet tellen, maar wel je persoonlijkheid/mentaliteit/karakter.

    Hiervoor heb je ook het volgende nodig:

    -Wees volwassen en verantwoordelijk.

    -Vermijd irritant zijn, zoals spammen, smeken om een hogere rank,steeds dezelfde vraag stellen, vervelende opmerkingen maken en te veel @'s etc. gebruiken in de clan chat. Bijvoorbeeld geen W000000000T!!@@##, maar woot!
    (de ranks gaan vanzelf hoger als de leaders vinden dat je rank omhoog moet)

    -Wees actief op de forums, van zowel de site als de RS Website. (bumpen hoort er ook bij)

    -Probeer meer dan 50% van de events per week, bij de events aanwezig te zijn voor het volle uur.

    -Ga altijd in onze home clan chat als je online bent, tenzij je iets doet waarvoor andere chats nodig hebt.

    -Wees respectvol tegen alle leden, hoe nieuw ze ook zijn. Probeer mensen te helpen in de chat, zoals vragen beantwoorden.
    Je mag niet schelden in de clan chat (ook niet spammen), vooral niet ''het woord'' gebruiken, dit kan leiden tot een korte ban. Anders krijg je soms wel een kick, als het moet. (als je hierdoor een slechte reputatie hebt, heb je een verkleinde kans op hoge ranks.

    -Recruit mensen naar Dutch0wnz.

    Probeer ook mensen naar onze forums op de RS Website te verwijzen als ze willen joinen. (vooral dit gaat niet zo goed in onze clan)

    -Iets wat heel erg belangrijk is; help mensen om ze zich in de clan thuis te laten voelen. Maak plezier!''

    Over de ranks gesproken.. We moeten voor 1 ding heel erg oppassen: mensen te snel ranks geven. Dit is nu bij ons het geval, en heeft in het verleden veel andere clans uit elkaar gehaald. Liever te laag geven dan te hoog. Als het te laag is, kan je het makkelijk verhogen. Maar als je te hoge ranks geeft, kan je dit de spelers moeilijk afnemen.

    Ook moet er een niewe event komen: Clan vergadering.

    Hier komen alle hoge leden bij elkaar om een aantal zaken te bespreken, zoals de leden/events/functies van elkaar/ranks up/toekomst etc. Dit is onmisbaar in de meeste grote clans.



    ik vind dat hij gelijk heeft! Van leaders/generals telt het combat level niet, NIET OMDAT IK OOK LEADER WIL VOORDAT JULLIE DAT ZEGGEN. Maar je moet persoonlijkheid/mentaliteit/karakter hebben zoals Ming Fong123 schreef (lees quote). En zoals de tekst volgt van het verhaal.


    Ming Fong123 schreef:Ook moet er een niewe event komen: Clan vergadering.

    dat klopt, MET REGELS. Want zoals ik het nu bekijk, als er een serieuze zaak is, luisterd er altijd wel iemand niet, of iemand is de zaak aan het verzieken. Ook bij een Clan vergadering: suggesties van elkaar bespreken EN zorgen dat het niet uit de hand loopt met vervolg ruzie.



    Ming Fong123 schreef:-Wees volwassen en verantwoordelijk.

    -Vermijd irritant zijn, zoals spammen, smeken om een hogere rank,steeds dezelfde vraag stellen, vervelende opmerkingen maken en te veel @'s etc. gebruiken in de clan chat. Bijvoorbeeld geen W000000000T!!@@##, maar woot!
    (de ranks gaan vanzelf hoger als de leaders vinden dat je rank omhoog moet)

    -Wees actief op de forums, van zowel de site als de RS Website. (bumpen hoort er ook bij)

    -Probeer meer dan 50% van de events per week, bij de events aanwezig te zijn voor het volle uur.

    -Ga altijd in onze home clan chat als je online bent, tenzij je iets doet waarvoor andere chats nodig hebt.

    -Wees respectvol tegen alle leden, hoe nieuw ze ook zijn. Probeer mensen te helpen in de chat, zoals vragen beantwoorden.
    Je mag niet schelden in de clan chat (ook niet spammen), vooral niet ''het woord'' gebruiken, dit kan leiden tot een korte ban. Anders krijg je soms wel een kick, als het moet. (als je hierdoor een slechte reputatie hebt, heb je een verkleinde kans op hoge ranks.

    -Recruit mensen naar Dutch0wnz.

    Probeer ook mensen naar onze forums op de RS Website te verwijzen als ze willen joinen. (vooral dit gaat niet zo goed in onze clan)

    -Iets wat heel erg belangrijk is; help mensen om ze zich in de clan thuis te laten voelen. Maak plezier!''

    Toch denk ik dat je niet alle dingen kunt doen die je opgenoemd hebt.
    Zoals: Volwassen zijn(?). Iedereen wilt wel een keer grappig doen, maar zorgen dat het niet uit de hand loopt in een andere zin dan volwassen zijn.

    "het woord" iedereen wat het is... zoniet, als je het zegt kom je er wel achter vervolgt door een korte ban/kick.


    Ming Fong123 schreef:Probeer meer dan 50% van de events per week, bij de events aanwezig te zijn voor het volle uur.

    Als dat niet lukt, ben je dan geen persoonlijkheid/mentaliteit/karakter ? Ik vind van niet, ieder heeft zijn eigen zaken in zijn privé leven. Ik vind eigenlijk dat het nonsens is. Ik vindt dat je het zelf mag weten ofdat je gaat BEHALVE als één of meerdere leaders zegt dat ze mee MOETEN. Dat is iets anders.


    Ik hoop dat de nieuwe ranks komen!
    Dit was mijn toevoeging.



    ~Musk
    avatar
    ming fong123
    Clan-Member
    Clan-Member


    Posts : 13
    Join date : 03-07-09

    Ranks poll - Pagina 2 Empty Re: Ranks poll

    Bericht van ming fong123 wo sep 23, 2009 7:38 pm

    Ik bedoel eigenlijk niet dat je al die dingen nodig moest hebben, maar dat je rank niet alleen gebaseerd op de events moet zijn, maar dat de leider(s) ook moeten kijken naar de andere belangrijke punten.

    Over het ''wees volwassen'', ik bedoelde daarmee niet dat je geen grapjes mag maken, maar dat je je kan gedragen als een volwassen persoon. Het was niet de bedoeling dat je alleen saai mag zijn. lol!

    Met je mentaliteit en zo, daarbij bedoelde ik dat je niet naar de levels moet kijken, maar naar de real-life persoon zelf. Als je niet meer dan 50% van alle events meedoet, maakt het niet uit. Ik zei dat je dat moest proberen.
    avatar
    thepinn
    Co - Leaders
    Co - Leaders


    Posts : 18
    Join date : 18-06-09
    Location : varsseveld

    Ranks poll - Pagina 2 Empty Re: Ranks poll

    Bericht van thepinn do sep 24, 2009 4:35 pm

    ik vind gewoon jorenpl en ik gen en de rest bannaan rank lol! lol! lol!

    Gesponsorde inhoud


    Ranks poll - Pagina 2 Empty Re: Ranks poll

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 12:09 pm