Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Welkom Gast,
Er zijn 651 onderwerpen, 4721 Berichten en 195 Gebruikers

Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten


+3
brants4
stroke33
Musketier89
7 plaatsers

    Warlord gezocht.meld je aan en zeg waarom juist jij warlord zou moeten zijn!

    Anonymous
    Gast
    Gast


    Warlord gezocht.meld je aan en zeg waarom juist jij warlord zou moeten zijn! Empty Warlord gezocht.meld je aan en zeg waarom juist jij warlord zou moeten zijn!

    Bericht van Gast do dec 10, 2009 10:12 pm

    Omdat tank simy(zaadcel simy/simyon6) gestopt is is er een plekje voor een nieuwe warlord.
    Deze plek wrod natuurlijk niet aan de eerste de beste gegeven.
    Alleen mensen met 2 of 3 bananen komen in aanmerking voor deze plek. Mensen met 3 streepjes gaan voor.

    Kopieer deze vragenlijst en vul hem in als je een kans wilt maken opd eze positie.

    Naam:
    Rank (2/3 bananen):
    Waarom wil jij warlord worden?:
    Hoe ben je van plan je positie in te vullen? (wars regelen,regels daarbij etc.):


    Een antwoord met 10 woorden volstaat niet, want mensen die deze plek willen hebben,
    zullen ook over een kickfunctie beschikken.
    Musketier89
    Musketier89
    Administrator
    Administrator


    Posts : 532
    Join date : 28-01-09
    Age : 30
    Location : stfu

    Warlord gezocht.meld je aan en zeg waarom juist jij warlord zou moeten zijn! Empty Re: Warlord gezocht.meld je aan en zeg waarom juist jij warlord zou moeten zijn!

    Bericht van Musketier89 vr dec 11, 2009 8:14 pm

    ownage, wie doet er mee?? =p
    stroke33
    stroke33
    Event Leader
    Event Leader


    Posts : 14
    Join date : 29-08-09
    Age : 29

    Warlord gezocht.meld je aan en zeg waarom juist jij warlord zou moeten zijn! Empty warlord

    Bericht van stroke33 vr dec 11, 2009 8:17 pm

    ik zal toch nie worden gekozen maar ik geef maar een voorbeeld voor degene die zich willen aanmelden.


    Naam:tha stroke33
    Rank (2/3 bananen):1 banana

    Waarom wil jij warlord worden?:
    omdat het mij een interessante functie lijkt en omdat ik me meer wil in zetten voor de clan.

    Hoe ben je van plan je positie in te vullen? (wars regelen,regels daarbij etc.):

    ik ga heel nauw keurig op het rs forum een clan van een soort gelijke mate zoeken en die zoek ik dan op in swiftkit en dan schrijf alvast van te voren op een blaadje een paar rules zoals bijv: safe clanwars,food mag,pots mogen.geen sum en geen pvp gear.


    hooggeacht stroke33
    brants4
    brants4
    Clan-Member
    Clan-Member


    Posts : 85
    Join date : 26-06-09
    Age : 28
    Location : groningen

    Warlord gezocht.meld je aan en zeg waarom juist jij warlord zou moeten zijn! Empty Re: Warlord gezocht.meld je aan en zeg waarom juist jij warlord zou moeten zijn!

    Bericht van brants4 vr dec 11, 2009 8:26 pm

    Naam: EatMyPROmage.
    Rank (2/3 bananen): 3 bananen.
    Waarom wil jij warlord worden?: Omdat warlord me een leuk ding lijkt
    Hoe ben je van plan je positie in te vullen? (wars regelen,regels daarbij etc.): Genoeg wars regelen en vaak op forums kijken voor clans
    melandruid
    melandruid
    GOD!


    Posts : 849
    Join date : 23-05-09
    Age : 29
    Location : aalten

    Warlord gezocht.meld je aan en zeg waarom juist jij warlord zou moeten zijn! Empty Re: Warlord gezocht.meld je aan en zeg waarom juist jij warlord zou moeten zijn!

    Bericht van melandruid vr dec 11, 2009 8:51 pm

    ik zou wel willen zijn maar ik hou niet van die dingen regelen enzo xD dus goodluck in de strijd om be warlod te worde <3
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Warlord gezocht.meld je aan en zeg waarom juist jij warlord zou moeten zijn! Empty Warlord Rank

    Bericht van Gast vr dec 11, 2009 8:58 pm

    Naam: Scoobranger2
    Rank (2/3 bananen): 3 bananen.
    Waarom wil jij warlord worden?: Omdat het me wel leuk lijkt en ik zou wel wat voor de clan over hebben
    Hoe ben je van plan je positie in te vullen? Ik ga voor meer clan leden regelen van 110+ en ik zou ook wel voor clanwars willen regelen op internet zoeken voor andere clans of als ik iemand tegenkom ,

    scoobranger2,,
    Coole986
    Coole986
    Clan-Member
    Clan-Member


    Posts : 28
    Join date : 27-06-09

    Warlord gezocht.meld je aan en zeg waarom juist jij warlord zou moeten zijn! Empty Re: Warlord gezocht.meld je aan en zeg waarom juist jij warlord zou moeten zijn!

    Bericht van Coole986 vr dec 11, 2009 9:38 pm

    Ik wil graag in aanmerking komen omdat ik dat niet kan ;P
    Krissel14
    Krissel14
    Clan-Member
    Clan-Member


    Posts : 211
    Join date : 20-07-09
    Location : Belgium

    Warlord gezocht.meld je aan en zeg waarom juist jij warlord zou moeten zijn! Empty Re: Warlord gezocht.meld je aan en zeg waarom juist jij warlord zou moeten zijn!

    Bericht van Krissel14 zo dec 13, 2009 12:01 am

    wrm is simy stopped? Sad
    melandruid
    melandruid
    GOD!


    Posts : 849
    Join date : 23-05-09
    Age : 29
    Location : aalten

    Warlord gezocht.meld je aan en zeg waarom juist jij warlord zou moeten zijn! Empty Re: Warlord gezocht.meld je aan en zeg waarom juist jij warlord zou moeten zijn!

    Bericht van melandruid zo dec 13, 2009 3:08 pm

    dunno en die sneeuw xD pro
    Musketier89
    Musketier89
    Administrator
    Administrator


    Posts : 532
    Join date : 28-01-09
    Age : 30
    Location : stfu

    Warlord gezocht.meld je aan en zeg waarom juist jij warlord zou moeten zijn! Empty Re: Warlord gezocht.meld je aan en zeg waarom juist jij warlord zou moeten zijn!

    Bericht van Musketier89 zo dec 13, 2009 6:51 pm

    Ty melan van die sneeuw lol, zijn al best veel aanmeldingen!
    BTW lariejjj: ik ga woensdag een laptop kopen. dat betekend dta ik memb bij ga halen en meer online kom. Ik heb dan ook meer tijd voor de site omdat ik anders altijd rekening moest houden met mmn ouders en mn broer+broertje enzow....

    OWNAGE! =p
    dd-door denker
    dd-door denker
    Clan-Member
    Clan-Member


    Posts : 586
    Join date : 08-08-09
    Age : 29
    Location : honserlesdijk

    Warlord gezocht.meld je aan en zeg waarom juist jij warlord zou moeten zijn! Empty Re: Warlord gezocht.meld je aan en zeg waarom juist jij warlord zou moeten zijn!

    Bericht van dd-door denker zo dec 13, 2009 6:56 pm

    yaay musk is back dan =P
    Musketier89
    Musketier89
    Administrator
    Administrator


    Posts : 532
    Join date : 28-01-09
    Age : 30
    Location : stfu

    Warlord gezocht.meld je aan en zeg waarom juist jij warlord zou moeten zijn! Empty Re: Warlord gezocht.meld je aan en zeg waarom juist jij warlord zou moeten zijn!

    Bericht van Musketier89 zo dec 13, 2009 8:31 pm

    ftw =p
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Warlord gezocht.meld je aan en zeg waarom juist jij warlord zou moeten zijn! Empty Re: Warlord gezocht.meld je aan en zeg waarom juist jij warlord zou moeten zijn!

    Bericht van Gast zo dec 13, 2009 9:43 pm

    musk zorg dan wel voor een andere naam Razz

    Gesponsorde inhoud


    Warlord gezocht.meld je aan en zeg waarom juist jij warlord zou moeten zijn! Empty Re: Warlord gezocht.meld je aan en zeg waarom juist jij warlord zou moeten zijn!

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu di mei 07, 2024 11:39 am