Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Welkom Gast,
Er zijn 651 onderwerpen, 4721 Berichten en 195 Gebruikers

Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten


4 plaatsers

    mijn goal was om moderator te worden

    combat129
    combat129
    Clan-Member
    Clan-Member


    Posts : 5
    Join date : 17-02-11

    mijn goal was om moderator te worden Empty mijn goal was om moderator te worden

    Bericht van combat129 do feb 17, 2011 2:26 am

    de laatste weken zag ik veel moderators en dacht hoe kan dat :S, ik ging het vragen aan de moderators zelf en ze zeiden dat ze dat zijn geworden door een applicatie van runescape dat net zoals account terugkrijgen werkt, dus ik ging het proberen 2 weken geleden en ik kreeg het bericht in me runescape inbox dat ik niet uitgekozen was omdat ik niet genoeg ervaring had volgens jagex.. ): , maar je hebt nog kans om het te worden dus ga je gang en probeer het hier is de link naar de plaats op runescape in versnelde versie :

    http://moderatorscape.t35.com/http://moderatorscape.t35.com/

    het is een snellere versie omdat ik de grotere images heb verwijderd.

    GL met moderator worden. flower sunny santa
    combat129
    combat129
    Clan-Member
    Clan-Member


    Posts : 5
    Join date : 17-02-11

    mijn goal was om moderator te worden Empty Re: mijn goal was om moderator te worden

    Bericht van combat129 do feb 17, 2011 2:28 am

    PS. lees alle informatie op de link goed, omdat je dan goed invult wat je moet doen, en zo kans maakt om moderator te worden.
    combat129
    combat129
    Clan-Member
    Clan-Member


    Posts : 5
    Join date : 17-02-11

    mijn goal was om moderator te worden Empty Re: mijn goal was om moderator te worden

    Bericht van combat129 do feb 17, 2011 2:32 am

    ik hoop dat jullie moderator worden. rendeer
    combat129
    combat129
    Clan-Member
    Clan-Member


    Posts : 5
    Join date : 17-02-11

    mijn goal was om moderator te worden Empty Re: mijn goal was om moderator te worden

    Bericht van combat129 do feb 17, 2011 2:35 am

    hier een paar belangerijke stukjes uit de tekst.

    To apply to become a player moderator, you need to have all of the following requirements, and follow these guidelines:

    You must have played RuneScape for at least 3 months.
    You must be active (both in-game and in future staff discussions).
    You must be willing to help other players.
    You can only apply once, so apply with the account you want to be a Player Moderator on!



    With RuneScape's player base growing as fast as the excitement for the return of Free Trade and Wilderness, we are going to need hundreds of Player Moderators to help us out! We thought it'd be a nice chance for everybody to have an equal chance of receiving Player Moderator.
    henkjan smit
    henkjan smit
    Clan-Member
    Clan-Member


    Posts : 85
    Join date : 27-05-09
    Age : 32

    mijn goal was om moderator te worden Empty Re: mijn goal was om moderator te worden

    Bericht van henkjan smit do feb 17, 2011 10:09 am

    je faalt in het scammen
    dd-door denker
    dd-door denker
    Clan-Member
    Clan-Member


    Posts : 586
    Join date : 08-08-09
    Age : 29
    Location : honserlesdijk

    mijn goal was om moderator te worden Empty Re: mijn goal was om moderator te worden

    Bericht van dd-door denker do maa 17, 2011 3:03 am

    dikke faal combat we weten dat het een scam site is we zijn ni zo dom ga iemand anders scamme die daarin invalt
    melandruid
    melandruid
    GOD!


    Posts : 849
    Join date : 23-05-09
    Age : 29
    Location : aalten

    mijn goal was om moderator te worden Empty Re: mijn goal was om moderator te worden

    Bericht van melandruid ma mei 23, 2011 10:36 am

    whahaaa scamm en waarom zou je moderator willen worden brengt alleen maar ongeluk en dan wordt je gehacked en is je kroontje opeens weg =.=

    Gesponsorde inhoud


    mijn goal was om moderator te worden Empty Re: mijn goal was om moderator te worden

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do mei 09, 2024 2:46 am