Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Welkom Gast,
Er zijn 651 onderwerpen, 4721 Berichten en 195 Gebruikers

Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten


3 plaatsers

    BELANGERIJK ! LEES DIT IEDEREEN!!!!

    Anonymous
    Gast
    Gast


    BELANGERIJK ! LEES DIT IEDEREEN!!!! Empty BELANGERIJK ! LEES DIT IEDEREEN!!!!

    Bericht van Gast do feb 25, 2010 7:00 pm

    hi.

    iedereen die dit leest ,opgelet en vooral voor degene die Dutch 0wnz willen laten groeien ( beter laten worder! )
    er zijn in D0 mensen die zijn leaved voor betere clan maar nu komen wij even in actie, we gaan er dan ook voor
    als iedereen hard traint kunnen we groeien dus we hebben iets nieuws verzonnen ( Scoob & lars )

    we willen dat iedereen dan ook train dus we hebben afgesproken dat je vanaf 1 APRIL cb 110 + moet zijn.
    dan zijn we al een stuk vooruit gegaan, als dat niet lukt ga je naar rank 1 streepje maar je kan je rank terug krijgen als je binnen 2 weken na de afgesproken datum toch nog het cb hebt gehaald , maar het is wel zo fijna als je tognog de afgesproken datum dat cb hebt,

    Tnx, ik en lars hopen dan dit gaat lukken

    Maked By Lars & Scoob..

    Cioa.......................
    Musketier89
    Musketier89
    Administrator
    Administrator


    Posts : 532
    Join date : 28-01-09
    Age : 30
    Location : stfu

    BELANGERIJK ! LEES DIT IEDEREEN!!!! Empty Re: BELANGERIJK ! LEES DIT IEDEREEN!!!!

    Bericht van Musketier89 do feb 25, 2010 8:46 pm

    krijgt een web-master een uitzondering? of zijn er nog andere uitzonderingen?
    Anonymous
    Gast
    Gast


    BELANGERIJK ! LEES DIT IEDEREEN!!!! Empty Re: BELANGERIJK ! LEES DIT IEDEREEN!!!!

    Bericht van Gast vr feb 26, 2010 10:18 pm

    ja het zou wel leuk zijn dat jij ook mee deot , maar jij hebt de site
    ja ,

    dus het is voor jou niet egt verplicht maar zou wel fijn
    zijn Smile
    stroke33
    stroke33
    Event Leader
    Event Leader


    Posts : 14
    Join date : 29-08-09
    Age : 29

    BELANGERIJK ! LEES DIT IEDEREEN!!!! Empty Re: BELANGERIJK ! LEES DIT IEDEREEN!!!!

    Bericht van stroke33 zo feb 28, 2010 3:42 am

    ik ga echt nie 5 cb lvl's traine! ftl! BELANGERIJK ! LEES DIT IEDEREEN!!!! Icon_sunny
    avatar
    FeelThePanic
    Clan-Member
    Clan-Member


    Posts : 7
    Join date : 02-02-10
    Age : 28
    Location : Kruisstraat

    BELANGERIJK ! LEES DIT IEDEREEN!!!! Empty Re: BELANGERIJK ! LEES DIT IEDEREEN!!!!

    Bericht van FeelThePanic zo feb 28, 2010 5:00 pm

    Goed idee hoowr moet nog wel 4 cb's up maar dat maakt niet uit
    Het zal daarom misschien wel beter clan worden
    Anonymous
    Gast
    Gast


    BELANGERIJK ! LEES DIT IEDEREEN!!!! Empty Re: BELANGERIJK ! LEES DIT IEDEREEN!!!!

    Bericht van Gast zo feb 28, 2010 9:28 pm

    lol stroke dan krijg je maar lekker rank 1 streepje Razz

    BELANGERIJK ! LEES DIT IEDEREEN!!!! Icon_razz BELANGERIJK ! LEES DIT IEDEREEN!!!! Icon_twisted
    Musketier89
    Musketier89
    Administrator
    Administrator


    Posts : 532
    Join date : 28-01-09
    Age : 30
    Location : stfu

    BELANGERIJK ! LEES DIT IEDEREEN!!!! Empty Re: BELANGERIJK ! LEES DIT IEDEREEN!!!!

    Bericht van Musketier89 di maa 02, 2010 3:07 pm

    volgens lars is het óók verplicht voor mij.. :X
    Anonymous
    Gast
    Gast


    BELANGERIJK ! LEES DIT IEDEREEN!!!! Empty Re: BELANGERIJK ! LEES DIT IEDEREEN!!!!

    Bericht van Gast ma maa 08, 2010 1:39 am

    het zou tog ook leuk zijn als jij het ook hebt, btw ik denkniet dat je het nu nog gaat halen :O


    --.--
    Musketier89
    Musketier89
    Administrator
    Administrator


    Posts : 532
    Join date : 28-01-09
    Age : 30
    Location : stfu

    BELANGERIJK ! LEES DIT IEDEREEN!!!! Empty Re: BELANGERIJK ! LEES DIT IEDEREEN!!!!

    Bericht van Musketier89 ma maa 08, 2010 8:46 pm

    alsk binnenkort toch stop met Runescape spelen (tijdelijk) dan denk ik niet dat ik dit nog zal halen vóór 1 april. Ben nu nog bezig met een tijdelijke site en mijn membership is op Runescape is bijna 'op'.

    Gesponsorde inhoud


    BELANGERIJK ! LEES DIT IEDEREEN!!!! Empty Re: BELANGERIJK ! LEES DIT IEDEREEN!!!!

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 10:13 am