Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Welkom Gast,
Er zijn 651 onderwerpen, 4721 Berichten en 195 Gebruikers

Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten


4 plaatsers

    het spijt me heeeeeeeeeeeeeeeeel erg:((((((((((((((( ik wil egt terug(sniff)

    Omg Bruce
    Omg Bruce
    Administrator
    Administrator


    Posts : 156
    Join date : 16-02-09
    Age : 29
    Location : Netherlands

    het spijt me heeeeeeeeeeeeeeeeel erg:((((((((((((((( ik wil egt terug(sniff) Empty het spijt me heeeeeeeeeeeeeeeeel erg:((((((((((((((( ik wil egt terug(sniff)

    Bericht van Omg Bruce di maa 30, 2010 12:12 am

    waarom ik zo gek deed vind ik nou ook superstom had ik nooit moeten doen:( en over dat leader rank overdreef ik egt moest eigelijk wel lager rank en gewoon rustig aan meer gaan doen voor de clan maarja ik ging weer dom lope doen maar wat maakt een rank uit het gaat gwn om de sfeer en lol realiseer ik me pas en als je wil lars kank wel een runehead ding make weet tog nu hoe het moet maarja het spijt me egt ik zweer het Sad en niet denke datk dit verzin want heb al paar andere clans bezocht en die ware gwn zo saai dis de enigste clan waark me thuis voel en is hebk ook al in gekeke die clan is gwn superdom:( en zat 1jaar+ in deze clan:( lars cmon man 1kansje alsk een ding volgens jou verkeerd doet is het meteen kick+ban maakt mij nei uit of je me recruit smiley of no rank geef dat maakt mij niets meer uit het spijt me heeeeeeeeeeeeeeeeel erg:((((((((((((((( ik wil egt terug(sniff) Icon_sad het spijt me heeeeeeeeeeeeeeeeel erg:((((((((((((((( ik wil egt terug(sniff) Icon_sad het spijt me heeeeeeeeeeeeeeeeel erg:((((((((((((((( ik wil egt terug(sniff) Icon_sad het spijt me heeeeeeeeeeeeeeeeel erg:((((((((((((((( ik wil egt terug(sniff) Icon_sad het spijt me heeeeeeeeeeeeeeeeel erg:((((((((((((((( ik wil egt terug(sniff) Icon_sad het spijt me heeeeeeeeeeeeeeeeel erg:((((((((((((((( ik wil egt terug(sniff) Icon_sad het spijt me heeeeeeeeeeeeeeeeel erg:((((((((((((((( ik wil egt terug(sniff) Icon_sad delete niet plz meteen deze post... zou sad zijn weet datk zelf ook sad was met dat(..) gezeur sloeg nergens op:( en dit meen ik egt allemaal dat zweer ik op me rs acc ps3 en al me spelcomputers en geloof me die zijn heilig(lol)...:S het spijt me heeeeeeeeeeeeeeeeel erg:((((((((((((((( ik wil egt terug(sniff) Icon_sad het spijt me heeeeeeeeeeeeeeeeel erg:((((((((((((((( ik wil egt terug(sniff) Icon_sad het spijt me heeeeeeeeeeeeeeeeel erg:((((((((((((((( ik wil egt terug(sniff) Icon_sad het spijt me heeeeeeeeeeeeeeeeel erg:((((((((((((((( ik wil egt terug(sniff) Icon_sad het spijt me heeeeeeeeeeeeeeeeel erg:((((((((((((((( ik wil egt terug(sniff) Icon_sad het spijt me heeeeeeeeeeeeeeeeel erg:((((((((((((((( ik wil egt terug(sniff) Icon_sad het spijt me heeeeeeeeeeeeeeeeel erg:((((((((((((((( ik wil egt terug(sniff) Icon_sad het spijt me heeeeeeeeeeeeeeeeel erg:((((((((((((((( ik wil egt terug(sniff) Icon_sad het spijt me heeeeeeeeeeeeeeeeel erg:((((((((((((((( ik wil egt terug(sniff) Icon_sad sorry heel d0 voor mij slechte gedraag en (...) gezeik:( niet deze topic aub meteen verwijderen:S
    avatar
    thehero24
    Clan-Member
    Clan-Member


    Posts : 79
    Join date : 15-09-09
    Age : 32
    Location : Apeldoorn

    het spijt me heeeeeeeeeeeeeeeeel erg:((((((((((((((( ik wil egt terug(sniff) Empty Re: het spijt me heeeeeeeeeeeeeeeeel erg:((((((((((((((( ik wil egt terug(sniff)

    Bericht van thehero24 di maa 30, 2010 7:53 am

    ik zou je zelf een kans geven, je bent ondertussen toch een deel van deze clan geworden al werden veel mensen gek van je gedrag. Iig leuk dat je terug wilt en je best wilt doen voor de clan, actieve en leuke mensen zijn altijd leuk voor de clan.

    Nouja ik zeg welcome back.

    PS: dit is mijn mening weet niet of het veel uitmaakt haha:P
    Anonymous
    Gast
    Gast


    het spijt me heeeeeeeeeeeeeeeeel erg:((((((((((((((( ik wil egt terug(sniff) Empty Re: het spijt me heeeeeeeeeeeeeeeeel erg:((((((((((((((( ik wil egt terug(sniff)

    Bericht van Gast di maa 30, 2010 1:06 pm

    niks om op te zeggen XD
    dd-door denker
    dd-door denker
    Clan-Member
    Clan-Member


    Posts : 586
    Join date : 08-08-09
    Age : 29
    Location : honserlesdijk

    het spijt me heeeeeeeeeeeeeeeeel erg:((((((((((((((( ik wil egt terug(sniff) Empty Re: het spijt me heeeeeeeeeeeeeeeeel erg:((((((((((((((( ik wil egt terug(sniff)

    Bericht van dd-door denker di maa 30, 2010 4:32 pm

    bruce heeft al zijn 2de kans verkloot maaar wie zegt nou als je 2de kans voorbij is egt kicked bent kheb ook zo vaak raar gedaan en na 5de kans maarja n

    voor mij mag je terug

    maarja van lars moet je het echt goed proberen bruce egt goed gedragen voor heel de tijd maarja

    welcome back als je in d0 weer bent
    brants4
    brants4
    Clan-Member
    Clan-Member


    Posts : 85
    Join date : 26-06-09
    Age : 28
    Location : groningen

    het spijt me heeeeeeeeeeeeeeeeel erg:((((((((((((((( ik wil egt terug(sniff) Empty Re: het spijt me heeeeeeeeeeeeeeeeel erg:((((((((((((((( ik wil egt terug(sniff)

    Bericht van brants4 di maa 30, 2010 5:46 pm

    bruce als je slim was had je al eerder ontdekt dat je beter je best had moeten doen... en je hebt al je kansen al ver(...)T! :p "ja kan ik ook hoor" en hoeveel clans heb je bezocht 2 en een half? misschien moet je eerst nadenken voor je acties en als je jezelf nu beledigd voelt sorry hoor maar het is de waarheid
    Anonymous
    Gast
    Gast


    het spijt me heeeeeeeeeeeeeeeeel erg:((((((((((((((( ik wil egt terug(sniff) Empty Re: het spijt me heeeeeeeeeeeeeeeeel erg:((((((((((((((( ik wil egt terug(sniff)

    Bericht van Gast di maa 30, 2010 5:51 pm

    Als iedereen het wil zal ik met MASSIEVE tegenzin je weer terug inde chat laten als recruit. . .begrijp me goed ik wil dan ook helemaal gemekker en ik wil dta je op wars komt en zoals iedereeb 1 event per week en je begint overnieuw wat je ook gedaan hebt voor de clan vroeger word vernietigd, en heir discusieer ik ABSOLUUT NIET over, de 1e degene die begint te zeiken kotm meteen in een slecht boekje bij mij, dus ook JIJ bruce...
    Anonymous
    Gast
    Gast


    het spijt me heeeeeeeeeeeeeeeeel erg:((((((((((((((( ik wil egt terug(sniff) Empty Re: het spijt me heeeeeeeeeeeeeeeeel erg:((((((((((((((( ik wil egt terug(sniff)

    Bericht van Gast di maa 30, 2010 5:52 pm

    brants4 schreef:bruce als je slim was had je al eerder ontdekt dat je beter je best had moeten doen... en je hebt al je kansen al ver(...)T! :p "ja kan ik ook hoor" en hoeveel clans heb je bezocht 2 en een half? misschien moet je eerst nadenken voor je acties en als je jezelf nu beledigd voelt sorry hoor maar het is de waarheid

    T is dat andere mensen anders beweren maar brants heeft helemaal gelijk, je bent INCAPABEL..

    Gesponsorde inhoud


    het spijt me heeeeeeeeeeeeeeeeel erg:((((((((((((((( ik wil egt terug(sniff) Empty Re: het spijt me heeeeeeeeeeeeeeeeel erg:((((((((((((((( ik wil egt terug(sniff)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 10:13 am