Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Welkom Gast,
Er zijn 651 onderwerpen, 4721 Berichten en 195 Gebruikers

Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten


2 plaatsers

    DE D0 SITE MOET MEER GEPOST WORDEN!!

    dd-door denker
    dd-door denker
    Clan-Member
    Clan-Member


    Posts : 586
    Join date : 08-08-09
    Age : 29
    Location : honserlesdijk

    DE D0 SITE MOET MEER GEPOST WORDEN!! Empty DE D0 SITE MOET MEER GEPOST WORDEN!!

    Bericht van dd-door denker za okt 23, 2010 11:16 pm

    ja je ziet het aan de titel er moet er godverdomme is meer posten niet aan de mensen die wel toevallig wel posten maar die nieuwe leden weten het wel ni de site maar ze moeten het wel weten en de site gebruiken acc maken en nog posten en ook aan de andere mensen die wel lang in cc zitte en ook site weten en acc hebben maar die niet post ik zeg dat er een regel moet komen dat je wel 2-1 post in de 3 dagen doen k? want jopie en musk zit hun best te doen voor deze site ik zeg gwn plz post gwn wat ik wil dat er een snel reactie terug komt jopie of musk ofso =/ anyways
    ~DD
    Jopiesaus2
    Jopiesaus2
    Web-Master
    Web-Master


    Posts : 452
    Join date : 04-06-09
    Location : Achter me pc

    DE D0 SITE MOET MEER GEPOST WORDEN!! Empty Re: DE D0 SITE MOET MEER GEPOST WORDEN!!

    Bericht van Jopiesaus2 zo okt 24, 2010 12:24 am

    LOL ik was vandaag weg en heb drukke week gehad xD Maar idd.. Lars is back dus veel changes. Mijn idee: minimaal zoveel post/week of dat je minstens 10 posts moet hebben voor die rank zonder spam.
    dd-door denker
    dd-door denker
    Clan-Member
    Clan-Member


    Posts : 586
    Join date : 08-08-09
    Age : 29
    Location : honserlesdijk

    DE D0 SITE MOET MEER GEPOST WORDEN!! Empty Re: DE D0 SITE MOET MEER GEPOST WORDEN!!

    Bericht van dd-door denker ma okt 25, 2010 9:55 pm

    idd jopie

    Gesponsorde inhoud


    DE D0 SITE MOET MEER GEPOST WORDEN!! Empty Re: DE D0 SITE MOET MEER GEPOST WORDEN!!

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 10:52 pm