Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Welkom Gast,
Er zijn 651 onderwerpen, 4721 Berichten en 195 Gebruikers

Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten


2 plaatsers

    Tormented Demons

    henkjan smit
    henkjan smit
    Clan-Member
    Clan-Member


    Posts : 85
    Join date : 27-05-09
    Age : 32

    Tormented Demons Empty Tormented Demons

    Bericht van henkjan smit do feb 03, 2011 11:40 pm

    INLEIDING
    tormented demons zijn vrij moeilijk om te doen maar zodra je het eenmaal onder de knie heb kill je er makkelijk 20+ per uur. een van de moeilijke dingen is het switchen tussen je prayers en wapens in zal in het begin niet helemaal geweldig gaan maar naar een paar tripjes zal het veel beter gaan.

    BENODIGDHEDEN
    - while guthix sleeps gedaan
    - hoge combat stats
    - boosting potions
    - goede food en prayer pots

    VOORBEREIDING
    dit is een setup die ik het meest gebruik vanwege de eenvoud en de lage kosten

    Tormented Demons Tds1

    Tormented Demons Tds2g

    HOE KOM JE ER

    zoals je al hebt gezien bij de quest while guthix sleeps heb je een sapphire lantern nodig om er te komen je volgt gewoon dezelfde weg die je in de quest heb gedaan

    DE NORTHWEST SPOT
    deze spot is de beste spot om het meeste kills per uur te krijgen bij sommige guides praten ze over kills per trip. ik vind hetzelf onzinnig omer zo lang mogelijk te kunnen blijven om alleen meer kills te halen omdat het maar 5 minuten kost om te banken.

    LURING
    dit is het moeilijkste gedeelte van het hele tds killing dus ik zal het proberen zo goed mogelijk uit te leggen
    Tormented Demons Tds3


    zoals je kunt zien moet de current demon zo ver mogelijk naar het noorden zien te krijgen. en de volgende demon kan je luren door op een paar seconden op het rode vakje te staan vervolgens ga je naar het blauwe vakje om de current demon verder te killen. wanneer de current demon dood is moet je hem luren door hier te gaan staan

    Tormented Demons Tds4

    dan ga je weer terug naar het blauwe vakje om dan de current demon te killen wat de volgende demon was. als je even zonder demon komt te staan kill je de backup demon zodat je altijd bezig ben met killen om zo aardig wat kills per uur te halen.

    DEMON ATTACKS SWITCHES
    een tormented demon heeft drie verschillende aanvallen een melee aanval die max 180 hit, een mage aanval die max 280 hit en een range aanval die max 280 hit. als je een demon voor het eerst tegenkomt zal die zowat altijd met mage aanvallen. zodra de demon van attack switched terwijl hij mage gebruikte moet je range prayen dit is omdat hij bijna nooit met 2 keer dezelfde aanval achter elkaar doet, het kan ook zijn dat hij melee gebruikt na de switch protect dan melee. als de demon range gebruikt en gaat switchen pray dan mage en als het nodig is melee.

    WAPEN SWITCHES

    je gebruikt bij tds twee attack styles melee en ranged. een tds heeft ook een schild die je neer moet halen met behulp van darklight dit moet gebeuren anders word alle damage 3 keer minder. wanneer een tds melee prayed moet je hem attacke met ranged, wanneer een tds range prayed moet je hem attacken met melee. na een totale damage van 310 zal de tds switchen van prayer. ook elke 0 hit telt als een 20 hit.

    EXTRA INFO
    als je snellere kills wil maar het nioet erg vind om wat meer te betalen adviseer ik turmoil/piety constant aan te houden dit geeft veel snellere kills en is het waard op de lange termijn

    ik hoop dat jullie wat hebben aan mijn guide
    dd-door denker
    dd-door denker
    Clan-Member
    Clan-Member


    Posts : 586
    Join date : 08-08-09
    Age : 29
    Location : honserlesdijk

    Tormented Demons Empty Re: Tormented Demons

    Bericht van dd-door denker do maa 17, 2011 3:05 am

    niiiice henkjan egt een nice guy ben je kweet al hoe ik moet tdse mja wel handig dit guide Wink

      Het is nu zo mei 19, 2024 9:06 pm