Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Welkom Gast,
Er zijn 651 onderwerpen, 4721 Berichten en 195 Gebruikers

Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten


2 plaatsers

    money making guide (collecting)

    dd-door denker
    dd-door denker
    Clan-Member
    Clan-Member


    Posts : 586
    Join date : 08-08-09
    Age : 29
    Location : honserlesdijk

    money making guide (collecting) Empty money making guide (collecting)

    Bericht van dd-door denker do maa 17, 2011 2:51 pm

    hallo mensen van d0 hier is je oude lid door denker mja anyways ik laat jullie een guide zien waar je gwn dingen moet oprapen.
    extra tip:

    Gebruik worlds met 1500 players 1000 ken ook de respawns zijn dan sneller back en ken je sneller oprapen.

    low energy: als je laag agility heb moet je energy pots usen of een terrorbird met scrolls.

    beast of burden: hiermee bedoel ik de monsters waar je mee ken storen zoals bull ant tortoise pack yack zijn erg handig voor extra ruimte dan ken je nog sneller geld maken.

    ~ Flax / Bowstrings ~ 120k/h
    ~ Red Spiders' eggs ~180k/h
    ~ Swamp Tar ~ 350k/h
    ~ Wine of Zamorak ~ 350k/h
    ~ Snape Grass ~ 400k/h
    ~ Swamp Toad ~ 600k/h
    ~ Potato Cactus ~ 700k/h
    ~ Whiteberries ~ 700k/h
    ~ Mort Myre Fungus ~ 850k/h
    ~ Blue Dragon Scale ~ 850k/h

    Flax / bowstrings
    Requirments: niks speciaals aleen 10 craft:
    locatie: camelot seers village
    member:p2p needed
    Wat je aleen moet doen is lopen naar de flax veltje en dan naar de huise naast de yew spot en ga naar boven en je moet dan op de wheel craft voor bowstrings en bank ze dan en doe dat heel de tijd overnieuw.
    cash per hour ongeveer: 100-120k cash

    Red Spiders' eggs
    Requirments:edgevill teleport method mischien wat armour en food.
    locatie: edgeville dungeon.
    member:p2p needed.
    de plek is ondergrond in de wildernis uitkijke voor pkers soms pke mensen daar maar niet egt erg veel waar je heen moet gaan is de plek bij de red spiders daar liggen veel red spider eggs die respawne best snel en dan doe je edgeville tele als je klaar ben.
    cash per hour ongeveer: 170k-200k cash

    Swamp Tar
    requirments:niks mischien terrorbird of energy pots.
    locatie:lumbridge swamp.
    member:p2p needed.
    wat je moet doen is natuurlijk swamp tar pakken je ken hier heel de tijd blijven de swamp tar is net als arrows die optelt dus dat is wel easy de swamp tar ligt ongeveer bij de water altar dichtbij er zijn er ongeveer 10 swamp tar daar en je ken ze pakken zovaak en zolang als je wilt volg gwn de rode puntjes an pak die op tzijn tog swamp tar aleen maar Wink.
    cash per hour ongeveer: 300-350k cash

    Wine of Zamorak
    Requirments:aleen law runes en air/air staff en 33 mage.
    member: f2p needed
    locatie naast de goblin village waar je goblin diplomacy begint ongeveer bij wildernis ditch.
    Wat je moet doen is heel simpel gwn de wine pakken met telegrab als je zonder doet word je ge attackt door de zammy monks als je invent voll is ga je naar falla bank en ren weer terug en doe alles weer opnieuw etc.
    cash per hour ongeveer:300-320k cash

    Snape Grass
    Requirments: cammy tele en house tele (house moet zijn in fremmenik provincie anders niet).
    Locatie: waterbirth island.
    member:p2p needed
    heel simpel wat je moet doen is naar fremmy provincie gaan en naar de docks en ga naar waar lokar ook staat naar die andere man waar die je naar waterbirth stuurt als je daar ben zie je snape grass raap die op en use cammy tele en dan house tele. doe dit steeds overnieuw.
    cash per hour ongeveer: 350-400k.

    Swamp Toad
    Requirments:optioneel energy pots of terrorbird.
    locatie gnome stronghold dichtbij de tortoise trainer.
    member:p2p needed
    wat je moet doen is de swamp toad pakken tot je invent vol is en dan ga je terug naar bank 2 opties naar welke bank. je ken usen de grand tree bank en de bank waar de yews staan bijde zijn wel snel maar meeste usen nu grand tree omdat het dichtbij staat dan die andere bank.

    Potato Cactus


    LATER ga ik wel weer verder met deze collect guide








    henkjan smit
    henkjan smit
    Clan-Member
    Clan-Member


    Posts : 85
    Join date : 27-05-09
    Age : 32

    money making guide (collecting) Empty Re: money making guide (collecting)

    Bericht van henkjan smit za maa 26, 2011 1:20 am

    hoezo gekopiert van bonbloc
    dd-door denker
    dd-door denker
    Clan-Member
    Clan-Member


    Posts : 586
    Join date : 08-08-09
    Age : 29
    Location : honserlesdijk

    money making guide (collecting) Empty Re: money making guide (collecting)

    Bericht van dd-door denker za maa 26, 2011 4:18 am

    ja meest in deels gekopieert maar denkje dat iedereen van d0 bonbloc kent henk? en plus kheb ni egt helemaal die vid van hemj gezien kheb wat erbij gezegt van tortoise want dat idee heb ik zelf erop gezet dusja

    wat maakt het uit dat het van bonbloc is. ze geld manier is ik laat zien ook aan andere hoe je geld ken maken zonder combat ;x

    Gesponsorde inhoud


    money making guide (collecting) Empty Re: money making guide (collecting)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr mei 17, 2024 11:40 am